Komunikaty jednoznacznie zalecają, aby w dobie pandemii pozostawać w domu i ograniczać wyjścia z domu do minimum. Wskazówki dotyczą całego społeczeństwa, ale szczególnie narażeni są seniorzy, czyli osoby z tzw. grupy podwyższonego ryzyka. Jednak, kluczowym elementem utrzymania wysokiej odporności jest regularna aktywność fizyczna. W najnowszym filmie z cyklu wykładów i porad on-line, ambasador zdrowego stylu życia Głosu Seniora – dr Marek Pilch prezentuje widzom prostą oraz skuteczna formę treningu – slow jogging.

„Te ćwiczenia możemy robić cały czas. Można oglądać serial: jeżeli jest treść to patrzymy, jeżeli są reklamy to ćwiczymy. To połączenie da nam taką super możliwość, że nasz organizm po 4-6 tygodniach przestawi się na zupełnie inne tory. Na pewno poprawimy naszą wydolność krążeniową, oddechową, wzmocnimy organizm. Jeżeli wreszcie nas wypuszczą z domów, gwarantuję, że nie będzie problemu – 3-4 km marszu w dobrym tempie, w czasie marszu nie będziemy tracić oddechu, a jak przyjedzie winda zepsuta to wejdziemy na 5. piętro. Zapraszam do ćwiczeń!„, podkreśla dr Marek Pilch , ambasador zdrowego stylu życia Głosu Seniora.

Kolejne materiały audiowizualne już w najbliższym czasie w internetowej telewizji Głosu Seniora na kanale Ogólnopolskiej Karty Seniora.

Wykład można obejrzeć w całości w tym miejscu: https://www.youtube.com/watch?v=ID_vqL0ZRac

Serdecznie zapraszamy!

Posłuchaj i uśmiechnij się

Posłuchaj i uśmiechnij się

wtorek, 16 czerwiec 2020 12:45

Aktywny Senior

Ćwiczenia dla seniora - aktywnie na spacerze

czwartek, 06 sierpień 2020 13:59

Powrót do harmonii życia

piątek, 05 czerwiec 2020 12:18

Ćwiczenia dla seniora - aktywnie w domu

piątek, 05 czerwiec 2020 12:08